mandag den 20. december 2010

Årets til- og frakort


Jeg har leget lidt med dette års til- og frakort, og jeg tror de kommer til at se således ud. Jeg leger stadig lidt med udtrykket, men de behæver jo heller ikke at være ens alle sammen.


Øverst til venstre har jeg de rå kort uden udsmykning - de er faktisk ret fine allerede der - billedet nederst til højre er et nærbillede af de to små kort. På det lille billede øverst til højre har jeg fyldt alle de store huller ud med guldpapir og dernæst dækket resten af kortets huller med grønt papir - et rigtigt juletræ! Stjernen har bare fået et par huller dækket med guld og ellers frit indkig til teksten på kortet.

Hvad synes du fungerer bedst?

5 kommentarer:

  1. De er bare superfine - kan faktisk bedst lide dem uden 'fyld'. De er enkle og rigtig lækre, synes jeg.
    Ha' en smuk dag.
    Kh. Jane

    SvarSlet
  2. - er lige "faldet" over jeres blog... den er rigtig fin, så jeg kigger lige lidt med fremover ☺

    SvarSlet
  3. Ligesom Jane kan jeg også bedst lidt dem uden fyld for deres enkelthed.

    Men jeg kunne godt tænke mig at vide, hvad du har brugt til at lave hullerne?

    SvarSlet
  4. Hvor er de smukke - med eller uden fyld.

    SvarSlet
  5. @Jane: Jeg synes faktisk også de er rigtig fine uden fyld. Så må man leve med, at man måske kan se lidt tekst igennem hullerne:-) Tror jeg laver lidt af hvert.

    @Maja: Velkommen til:-)

    @Asli: Jeg opdaterer med et billede af "dimsen", når jeg kommer hjem. Det er et fint lille vidunder fra Panduro.

    @Fru Olsen: Tak. De er super lette at lave. Jeg lavede 3 på 10 minutter siddende på stuegulvet.

    SvarSlet

Tak fordi du læser med. Jeg bliver så glad for en lille kommentar eller hilsen. Ordet er frit.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...