fredag den 17. december 2010

Til- & frakort af ler


Til den kreative jule-blog-hyggedag hos Tine d. 5. december legede vi med ler. Her kan du se det endelige resultat af min indsats.


Jeg er spændt på at se resultaterne hos de andre, der også legede med, men jeg må jo holde øje. Mine udstykne juletræer, stjerner og hjerter skal bruges til at dekorere årets julegaver.


Navnene er stemplet med  Aslis fine gummistempler. Jeg overvejer om de kan bruges til bordkort til en venindes bryllup i det nye år, men til det, tror jeg, at jeg skal have fat i de stempler, som Julia har brugt til sine flotte figurer. Nu får vi se... Det selvhærdende ler var i hvert tilfælde en succes!


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak fordi du læser med. Jeg bliver så glad for en lille kommentar eller hilsen. Ordet er frit.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...