torsdag den 29. september 2011

Indkøb

Jeg har som mange andre i blogland en forkærlighed for flotte gaver. Gaver pakket ind med omhyggelighed og fokus på detaljen - og jeg har været på jagt efter ny inspiration og fundet den i japansk gaveindpakning. Her er mit nyeste bogindkøb - jeg glæder mig helt til den næste gave, jeg skal pakke ind...





Bogen er skrevet af Kunio Ekiguchi og hedder "Giftwrapping - Creative ideas from Japan". Den udkom første gang i 1984 og senest genoptrykt i 2004. Det er en ældre svend efterhånden. Jeg købte den på Elounge sammen med et par andre, som jeg vil fortælle om en anden dag.

1 kommentar:

  1. Hej anne-mette
    Dejligt at du vil være med i min pakkeleg.
    Vil du sende mig din adresse på bloggens@live.dk
    hej herfra ;-)

    SvarSlet

Tak fordi du læser med. Jeg bliver så glad for en lille kommentar eller hilsen. Ordet er frit.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...