lørdag den 17. december 2011

Blogtræf hos Marolle

Sikke en dejlig dag i selskab med dejlige kreative sjæle som mig selv. Og tilmed "papir-piger" - de sidste mange blogtræf, jeg har været til har flertallet arbejdet i garn enten hæklet eller strikket! Og Marolle havde været så sød at lægge hus til - og hvilket dejligt lille hus! Vi var Marie, Julie, Tina, Helene, Sofie, Anna, Camilla og jeg selv.

Vi havde en dejlig eftermiddag med masser af klip og fold i papir. Det er jo herligt at møde ligesindede, der værdsætter en god samling papir og flotte bånd ligesom mig:-) Og iøvrigt altid sjovt at få sat ansigt på bloggere, som jeg har fulgt i halve og hele år - som eksempelvis Helene og Marie.



Vi havde været så heldige at få sponsoreret flot papir, klistermærker, bånd og æsker fra Rie Elise Larsen og det blev udnyttet til fulde. Manillamærker og masking tape var sponsoreret af Picturing the World.

Jeg fik klippet en masse til- og frakort i de lækre papirer og manillamærker. Anna havde også medbragt sin kæmpe samling af REL papir, så det lykkedes at lave nogle stykker i rene grønne farver! SÅ cool.

Flere af de andre havde medbragt udstansere af forskellige slags, og jeg må overgive mig. De er super smarte og jeg MÅ bare have et par stykker selv. Stjernerne på kortene er lavet med Tinas stansejern af papir fra Tiger.

På billedet ligger kortene i en fin æske også fra Rie Elise Larsen.


Til slut på dagen delte vi de resterende ark papirer mellem os, og jeg var så heldig at få et ark af det røde med hvide stjerner på, som æsken også er beklædt med. Lige nu har til- og framærkerne taget ophold i æsken...

Anna havde desuden sørget godt for forplejningen med lækre drikke fra Søbogaard. Der var mange forskellige slags - den oplagte mulighed for at eksperimentere og prøve nogle af de nye og mindre kendte varianter. Uhmm.


Rundt om bordet blev der produceret mange skønne kort, julekugler og æsker samtidig med at snakken gik som om vi havde kendt hinanden i lang tid. Det er fantastisk som et kreafællesskab er så inkluderet. Jeg glæder mig til at se billeder rundt om på bloggene i de kommende dage:-)

Update
Du kan se Helenes flotte papirkugler her.
Eller læse Sofies indlæg om vores dag her.
Se Tinas flotte billeder fra dagen her.
Og sidst men ikke mindst besøg endelig Maries blog her.

7 kommentarer:

  1. Tak for en skøn dag :) Dejligt at læse dine reflektioner oven på et hyggeligt og spændende blogtræf :)

    SvarSlet
  2. jamen hvor ser det bare herligt ud :-) og dine til og fra kort er blevet så fine. Dem kan jeg rigtig godt lide :-)

    SvarSlet
  3. Tak for en super hyggelig dag og vildt gode billeder du har fået taget :)

    SvarSlet
  4. Nu fik jeg alligvel lige et par minutter til at klikke mig lidt omkring og det er sørme en skøn blog du har. Jeg har meldt mig som fast læser og ser frem til at følge med fremover.

    SvarSlet
  5. Tak for en rigtig hyggelig dag, og for at få mig til at føle mig mindre skør over min fascination for papir og tape. :-) Altid dejligt at møde lidelsesfæller. Og tak for liftet i den lille røde, min kæreste fandt mig heldigvis kort efter i havde sat mig af.
    Knus Camilla

    SvarSlet
  6. tak for en hyggelig dag :) Håber vi kan gøre det igen snart.

    SvarSlet
  7. Dejligt at møde jer alle:-) @Marolle: Det var en super hyggelig dag. Jeg håber også vi kan gøre det igen snart.

    Velkommen til, Marina.

    Godt at høre, at du blev fundet hurtigt, Camilla. Det var lidt svært at finde ud af, hvor vi var:-)

    SvarSlet

Tak fordi du læser med. Jeg bliver så glad for en lille kommentar eller hilsen. Ordet er frit.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...