søndag den 4. december 2011

Til- og frakort anno 2011

I år har jeg leget en smule med origami og det kommer til at gå igen i dette års til- og frakort


Disse seks er på vej ud i blogland og jeg håber modtageren bliver glad for dem. De er bare de første af mange. De små fine gavemærker er fine som en lille værtindegave i juletiden, så det bestemt ikke de sidste jeg skal lave.

Ideen er fundet her, og jeg har selv bygget lidt videre på den med med en stjerne i toppen.
Jeg håber I kan se idéen - hvis nogen ønsker en mere udførlig DIY, så læg en kommentar, så tager jeg et par billeder, når jeg laver næste ladning.

6 kommentarer:

  1. Hvor er de skønne! :) Jeg er klart med på en DIY

    SvarSlet
  2. hvor passende lige at klikke ind på flere juletræer! Tusinde tusinde tak for den meget smukke og overvældende pakkekalender. Jeg er benovet og overud glad. Som jeg også skriver på bloggen, kommer ingen af julekortene dog afsted i år. De skal alle blive hjemme hos mig!!!

    Ud over det, så fedt at jeg i samme ombæring opdagede jeres blog. Her er hyggeligt, jeg kommer igen!

    Glædelig jul
    /Katharina

    SvarSlet
  3. DIY..? Ja, den er jeg med på :)

    SvarSlet
  4. Lækker blog man lige fandt her :D Skal da bestemt følge med fremover ;o)
    Kh. Julia

    SvarSlet
  5. Hvor er det dejligt, at I læser med:-) Jeg har lagt en DIY på i dag, så nu er der frit spil.

    God fornøjelse.
    Mvh Anne-Mette

    SvarSlet

Tak fordi du læser med. Jeg bliver så glad for en lille kommentar eller hilsen. Ordet er frit.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...