fredag den 28. september 2012

Mario #2

Denne Mario har været længe undervejs. Han blev faktisk påbegyndt umiddelbart efter Mario #1 var færdig. Og hvorfor gjorde jeg det? Ja kæresten blev slemt skuffet over, at den ikke var til ham! Og så bliver man jo lidt blød om hjertet. Det er jo noget af en kærlighedserklæring til mit krea-gen.

Ham her er til kæresten. Nu skal han bare lige monteres.


Og når jeg kigger på Mario #1, kan jeg jo se, at de er unikke - mønsteret har mange flere farver end jeg har, så særligt ansigtet er lidt forskelligt.

2 kommentarer:

  1. Hvor er han flot! er stor mario-fan :)
    Mon jeg kan tigge mønsteret??
    Hilsen Lene

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Lene,
      Tak:-) Jeg er også meget godt tilfreds. Jeg har fundet mønsteret på nettet og har tidligere blogget om det - du kan se mønster og link her: http://femthe.blogspot.dk/2012/02/inspiration-til-fremtidige-broderi.html
      Mvh Anne-Mette

      Slet

Tak fordi du læser med. Jeg bliver så glad for en lille kommentar eller hilsen. Ordet er frit.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...