fredag den 16. november 2012

Indpakning af gavekort til de nygifte

I morgen skal kæresten og jeg til barnedåb hos vores nære venner. De blev gift i foråret - et ganske lille bryllup på rådhuset, som de fejrede med den nærmeste familie. Så nu ser jeg lige en anledning til at liste en lille bryllupsgave med.

Gaven er et gavekort til en biograftur inklusiv børnepasning. Jeg håber det falder i god jord hos forældrene. Som jeg måske har nævnt tidligere, er jeg ikke den store fan af gavekort, så jeg har gjort et forsøg på at pakke det ind på en kreativ måde.


Anvisningerne til indpakningen har jeg fundet i en af mine bøger om gaveindpakning: Gift Wrapping - Creative Ideas from Japan, som jeg købte sidste år på Amazon. Her er mange flotte idéer også selvom mange sider er i sort/hvid og de billeder, der er i farver, med al tydelighed afspejler, at bogen er fra 1986!





#1 Forsiden af gavekortet. Jeg har klippet et stykke pap, som jeg har beklædt på begge sider med papir.
#2 Biografbilletterne har jeg tapet til bagsiden af kortet.
#3 Indpakningen er et stykke Rie Elise Larsen papir, hvor jeg har limet guld-silkepapir på indersiden. FOlde folde folde
#4 Voilá et stykke blomst. En ganske fin fortolkning af den oprindelige 80'er version i pink med sorte polkaprikker, hvis jeg selv skal sige det:-)

1 kommentar:

Tak fordi du læser med. Jeg bliver så glad for en lille kommentar eller hilsen. Ordet er frit.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...