mandag den 10. december 2012

10. dec - Give away

Jeg er i rigtig julehumør og synes derfor, at mine mange søde læsere på bloggen også skal del i det. I takt med julekalenderens mange frembringelser, har jeg efterhånden bugnende lagre af julepynt. Jeg kan jo se på blog-statistikken, at mine flettede julestjerner er et hit, og jeg vil derfor udlodde 5 sæt stjerner i valgfri farve til 5 heldige læsere.


Valgmulighederne er guld, sølv, rød, lilla og pink, som du kan se på billedet ovenfor. Og et sæt stjerner består af en luftig stjerne og en kompakt stjerne - hvis du selv har mod på at flette dem, så kan du se udførlige DIY her på bloggen.






I udgangspunktet sender jeg to stjerner i samme farve men farvemiks kan også klares - jeg skal gøre mit bedste for at indfri ønskerne. Du kan skrive farvepræferencer i din kommentar.

Reglerne er simple - skriv en kommentar til indlægget og du er med i lodtrækningen. Jeg vil selvfølgelig blive rigtig glad, hvis du deler min giveaway på din egen blog, men det giver ikke ekstra lodder i puljen. Har du ingen blog, skal du sørge for at skrive din mailadresse i kommentaren, så jeg kan kontakte dig.

Jeg trækker fem vindere på søndag d. 16. december kl. 12. Hvis jeg ikke har hørt tilbage fra vinderne inden tirsdag d. 18. december forbeholder jeg mig retten til at trække en ny vinder, så julekuglerne kan nå frem inden jul og forhåbentligt komme på juletræet juleaften:-)

Håber du vil lege med i min lille jule-give-away:-)

19 kommentarer:

  1. Hvor er de fine!
    Jeg vil gerne være med. :)

    SvarSlet
  2. Jeg vil også gerne være med :) (lenegk@ofir.dk)

    SvarSlet
  3. Jeg er med en lilla og en pink ville være sejt :o)

    SvarSlet
  4. Hvor er de flotte, jeg vil gerne være med:-)
    Hilsen Karen
    Kme.nielsen(snabela)gmail.com

    SvarSlet
  5. jeg elsker sølv :)

    helle@mody.dk

    Din-og-Flere-Giveaway-Her

    vil lige høre om du er klar over du har koder på din kommentar ? for det har du :)

    http://belladotte.blogspot.dk/2012/08/sadan-fjerne-du-dine-koder-pa-blogspot.html

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Helle,
      Tak for din vejledning - jeg vidste faktisk slet ikke, at jeg havde koder på - troede jeg havde fjernet dem. Nu er de væk:-)
      Mvh Anne-Mette

      Slet
  6. Hvor er de altså bare flotte, jeg vil meget gerne være med

    svips@aaui.dk

    SvarSlet
  7. Uuuh hvor er de flotte... Måske man skulle kigge nærmere på din diy :)
    Jeg vil gerne skrives på listen til de lilla :D

    Mette_vindfeld@msn.com

    SvarSlet
  8. Deltager! :-)

    guld og rød

    JulieM93@hotmail.com

    SvarSlet
  9. Jeg er med og synes bedst om de sølvfarvede :) 030786(a)gmail.com

    SvarSlet
  10. Er vild med de pink, har selv forsøgt, men gik i vasken :-( tror mine hænder vender forkert ..
    Mvh
    Charlotte
    heksen66@gmail.com

    SvarSlet
  11. jeg synes alle farverne er fine :)

    kig også gerne forbi min lille give away:

    http://krea-kaos.blogspot.dk/2012/12/give-away.html

    SvarSlet
  12. kig forbi min accessories.dk giveaway med 8 præmier og del gerne din egen giveaway på facebook siden
    danske giveaways her

    SvarSlet
  13. Jeg vil også gerne være med. Synes de er super flotte i sølv, så hvis jeg vinder vil jeg vælge den farve.

    SvarSlet
  14. nejj hvor nogle finde stjerne.. jeg vil da også være med og så håbe jeg er heldig..

    SvarSlet
  15. Sikke nogle flotte stjener!! Dem håber jeg på at vinde :)

    Louise Janner // Louise1990louise@hotmal.com

    SvarSlet
  16. Vi håber at vinde guldsættet :-)

    SvarSlet

Tak fordi du læser med. Jeg bliver så glad for en lille kommentar eller hilsen. Ordet er frit.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...